Mannens svensexa - en katastrof
Vågar inte skriva med min vanliga inloggning ifall mannen kikar in på sidan. Jag hade en underbar möhippa i helgen vilket har fått mannen att gå och längta efter sin svensexa och han funderar mycket på vad "grabbarna" kommer hitta på. Jag gav nummer till alla inbjudna män i "fest-ålder" till marskalken för 2 månader men hörde sen inget mer. Nu börjar tiden rinna ut och det är bara 2.5 vecka till vi gifter oss. Ryktesvägen hörde jag att en inbjudan om svensexa gått ut i lördags, och att den tänkta dagen var nu på lördag. Alltså en vecka innan och dessutom är det på påskafton som allt ska hända! Detta har resulterat i att typ alla tackat nej Det är marskalken och en kille till som kan och jag försöker övertyga min bror om att måste vara med! Men han har panikångest och de snabba kasten har fått honom att må dåligt över hela situationen.
Jag har försökt övertala marskalken om att hitta en annan dag, exempelvis helgen efter påsk (sista helgen innan bröllopet), men nej då jobbar den andre killen som kunde nu i påsk. Jag är så ledsen när jag tänker på att mannen kommer tro att ingen vill vara där för honom på hans dag. Men med en vecka till godo och dessutom mitt i påsken hade alla andra redan planer... Vet att svensexan egentligen inte är mitt problem, men jag vill ju att mannen ska få en lika underbar dag som jag fick!