• FriPhi

Mannens svensexa - en katastrof

Fan vad dåligt!
    Jag undrar också över min killes svensexa, mailade de båda marsalkerna för ett tag sen och undrade om de ville ha gästlistan och hjälp med något och fick inte ens något svar. Jag VET att min kille helst av allt skulle vilja ha med alla, men nu fick jag reda på att de tydligen planeras en svensexa, men bara med det närmaste grabbgänget...
    Har bestämt mig för att inte lägga mig i. Hur svårt det än är tycker jag att du borde göra samma sak. Har han fler nära vänner som inte kan vara med nu på lördag kanske du kan prata med någon av dem och undra om inte de vill styra upp en till svensexa, men det blir ju ändå väldigt kort varsel.
    Åh, det är så jäkla synd att vissa inte ser det som en lika stor grej som man själv gör :(
    Förövrigt kom ingen av mina tre systrar på min möhippa och jag blev sjukt besviken över det. De bor 50 mil ifrån mig, men vi kommer att ha bröllopet på deras hemmaplan och då slipper de åka hit för det, så jag tyckte det var sååå dåligt. Även om jag var så glad för alla som var med och jag vet att det verkligen inte har med dålig planering eller framförhållning att göra, så blir man ledsen över folk som inte kommer.

• FriPhi
    MrsT2011 skrev 2011-04-25 12:33:23 följande:
    Herregud vad pinsamt! Man skäms ju för att vara tjej ibland, inte undra på att vi blir anklagade för att vara skogstokiga bridezillas med kontrollbehov... Hur kan man ens med att styra och ställa i precis ALLT? Svensexan har vi inte med att göra, jag hjälper killarna med det de ber mig om, resten får bli som de vill ha det. Precis som det ska vara alltså! När fan har man hört talas om en blivande brudgum som krävt att få styra upp planeringen av möhippan??

Haha, näää det är sant. Fast det är lätt att man lägger sig i, man vill ju (förhoppnings vis) bara väl. Kul, TS att mannen blev nöjd i alla fall!

Svar på tråden Mannens svensexa - en katastrof