Titta, xxxxxx mamma är så smal!
Inte för att jag tar så illa vid mig, jag blir ganska "stolt", fast ändå betänksam.
Jag kanske är för smal?
Idag när jag hämtade på dagis så hörde jag ett avlägset "titta, xxxx mamma är så smal"! Från ett barn i kanske 7årsåldern, men det var inget illa ment eller så, verkade det som.
Hur som helst var jag långt borta så jag låtsades inte höra utan fortsatte med glad min och bestämda steg.
Först blev jag rätt glad, jag tycker själv att jag ser helt okej ut och trivs med att vara smal.
Jag är inte världens smalaste, jag är ju inte på gränsen till anorexia eller så, utan bara en vanlig smal tjej. Jag har ändå höfter och bröst liksom.
Men nu börjar jag tänka.. tänk om folk pratar om mig? barn och föräldrar? För att jag råkar vara smlare och inte har något mammafett alls kvar?
Blir förvirrad. Jag äter jättemycket och har inte alls några ätstörningar eller liknande. Visst är jag smal, väger bara 52 kg till mina 1.70 långa kropp. Men jag har inga muskler heller.
Hu! Jag sitter och blir paranoid! Ska jag behöva skämmas? Eller ska jag vara glad och nöjd? Jag blir förvirrad!
Jag kanske ser ut ungefär som denna tjejen idenna länken, ungefär samma kroppsbyggnad,
är jag för smal !?
www.ellos.se/dv/1-Underklader-bad-Bad-strandplagg-Bikiniset/Esprit-EspritBodywear/_/N-f67Zh3iZ1z141xe&sta=gyiZf67Z1z141xe|||0
Jag är ju liksom nöjd och jag tycker ändå jag vräker i mig och ändå inte går upp i vikt.. vad göra liksom? Jag vill för det första inte gå upp i vikt och även om jag försöker så funkar det inte..
Någon som har samma problem som jag!? :/