Oro över ett tråkigt bröllop...
Oroa dig inte för det. Tänk att det viktigaste är att de närmaste människorna du känner och umgås med ska komma. Om folk går och lägger sig kl 22 så får de väl göra det. Det är ju lite upp till var och en attt göra festen och du kan ju inte trolla dit gäster som inte finns i din umgängeskrets.
Och viktigast är att du får gifta dig med din kärlek!!! Det är er dag så försök njuta så mycket du kan.
Själv har jag störst problem med att mina föräldrar vill plötsligt att en massa släktingar som jag inte känner ska få komma. Och vi har bara plats för 70 gäster och jag har redan bjudit 73 stycken... så jag kan omöjligt bjuda fler. Jag har lite panik för jag hoppas verkligen att några ska tacka nej! Och mina föräldrar har inte brytt sig om bröllopet alls förrän nu, och jag har ensam fått fixa allt med lokal och kyrka och bokade det redan i november. Så nu när inbjudningarna redan skickats ut har jag ingen lust att byta lokal. Jag fattar inte hur föräldrarna kan vara så egoistiska. Idag pratade jag även med en otrevlig kantor som inte tyckte jag skulle få utforma vigseln så personligt som jag trodde. Så blev lite nedstsämd. Men jag ska inte låta varken kantorn eller mina föräldrar få förstöra den största dagen i mitt liv med mitt livs kärlek!!!