Oro över ett tråkigt bröllop...
Vilken udda norm, jag har aldrig upplevt att man ska 200 personer på ett bröllop.
Vi hade 30 och var nöjda med det och den svenska festen ska vi ha 50 på och då finns det med en stor mägnd barn
Vilken udda norm, jag har aldrig upplevt att man ska 200 personer på ett bröllop.
Vi hade 30 och var nöjda med det och den svenska festen ska vi ha 50 på och då finns det med en stor mägnd barn
Man har aldrig roligare än man görs sig, har man bestämt att man ska ha tråkigt då får man tråkigt...
Så bestämd dig att detta ska bli jättekul så blir det det.
Om du är så rädd för ett tråkigt bröllop, kanske det dags att ställa in det???
Det känns som du är fast i att se bara det dåliga och inte trivs med en enda av de gäster som kommer. Varför bjöd du dem i så fall?
Börja tänka posetiv tjejen, se det trevliga i med att du gifter dig med den du älskar.
Är jag ensam om detta?
Jag nojar mig ytterst sällan försöker jag inte kan påverka, det enda det leder till är ont i magen, stress och lessenhet.
Livet är för kort för sådant, så fort jag känner MEH, så tar jag en promenad eller bakar kakor, jag tycker inte om att ha ett nojmonster i mitt liv så jag avlivar det innan det växer sig stort och tar över hela mitt liv.
Ned med Nojmonster, fram för Skojmonster! Det ska bli mitt motto när blir president över välrden. ;)
Hrm och stava kan jag inte... Mer te i mig!
För saker, inte försöker... meh... att hjälpa min man med svenska läxan gör min svenska sämre.