• Freakie

Gästernas foton?

Har funderat lite grann på att ha engångskameror på bröllopet så att man får in lite foton från gästerna, men inser att kvaliten på dessa kameror inte är vidare bra samt att de flesta faktiskt har en digital kamera nu för tiden. Så frågan är hur löser man det smidigast så att man får tillgång till gästernas foton?

Att ha en bärbar dator på plats är ju en möjlighet, men man vill ju ha foton ändå till slutet av kvällen så det blir kanske struligt. Att dela ut CD skivor kan kanske också vara ett alternativ men även det känns lite omständigt.

Så det jag funderade på är om det finns någon bra sida på nätet där man kan ladda upp och dela foton med alla sina gäster??? Någon här som har använt sig av det?

• Svar på tråden Gästernas foton?
  • Freakie
    mikita skrev 2011-04-27 21:48:05 följande:
    För något år sedan använde jag ett webbaserat program (tror det är kopplat till google) som heter Picasa. Har för mig att det var ganska smidigt. Och gratis. Men jag vet inte hur det är nu.
    Hmm... Det ska jag nog kolla upp. Undrar om det går att dela ett sånt konto med flera personer?
  • Freakie

Tack för tipsen!
    Jag får kolla upp de olika alternativen och stämma av det med min blivande.

• Freakie

Någon som har fler tips på webbaserade program? Gärna något där man inte behöver ladda hem något program.

Svar på tråden Gästernas foton?