Inlägg från: Blivande fru Swärdh |Visa alla inlägg
  • Blivande fru Swärdh

Vart har ni köpt erat löshår????

Jag har köpt mitt på ebay (äkta hår som man sätter i med keratin) och gjorde det på mig själv förra veckan. Blev skitbra! Har en kompis som har rakt skandinaviskt hår och hon brukar ha extensions (med tejp) och det ser bra ut. Har man med keratin så känns/syns det inte alls. Hur långt hår har du? Man räknar ut hur mycket det behövs beroende hur långt och tunt hår du har.

• Blivande fru Swärdh

Det var lite pilligt och inte så svårt som man tror tyckte jag iaf, man ska va rätt noggrann dock så det inte "limmas ihop" med hår från fel sida osv.
    Jag hade sytt in hårförlängning på mig själv till och från i flera år från det att jag var 18 och förrförra året gjorde min kompis (som är frisör) förlängning med keratin på mig och jag gjorde det förra året hos henne också men det kostar ju flera tusen fast det är en riktigt bra metod som håller upp till ett halvår så man behöver inte göra det så ofta.
    Förrförra året hade jag till axlarna och då satte hon in runt 70 st (har inte så tunt hår) och nu så satte jag in 50 st. Du skulle nog behöva minst 100 st låter det som.

Svar på tråden Vart har ni köpt erat löshår????