Blivande fru Swärdh skrev 2011-05-05 18:46:37 följande:
Det var lite pilligt och inte så svårt som man tror tyckte jag iaf, man ska va rätt noggrann dock så det inte "limmas ihop" med hår från fel sida osv.
Jag hade sytt in hårförlängning på mig själv till och från i flera år från det att jag var 18 och förrförra året gjorde min kompis (som är frisör) förlängning med keratin på mig och jag gjorde det förra året hos henne också men det kostar ju flera tusen fast det är en riktigt bra metod som håller upp till ett halvår så man behöver inte göra det så ofta.
Förrförra året hade jag till axlarna och då satte hon in runt 70 st (har inte så tunt hår) och nu så satte jag in 50 st. Du skulle nog behöva minst 100 st låter det som.
Ok ja det förstår jag måste vara jättepilligt :) Vad duktig du är!!!
Ja jag lär väl ha mkt hår iaf....ska börja med clip on först, får se om jag gillar det!!
Har aldrig haft löshår i....:) Men ja hade ganska långt hår tills för nån månad sen....då klipte jag av det till axlarna...det var så ristigt så ja behövde det!!
Så nu måste det bli löshår om ja ska ha långt lockigt utsläppt hår till bröllopet :)
Tack för dit svar!!!