Inlägg från: JNT |Visa alla inlägg
  • JNT

Bröllop i Jönköpings län

Vad roligt med en tråd om bröllop här i länet!!

Jag och min sambo är precis i startgroparna med planeringen. Vi har tänkt gifta oss borgerligt i Gnosjötrakten 16 juni nästa år. Ingenting är bokat, ingenting är klart, så det kan ju bli lite ändringar när det gäller det. Vi planerar för ca 50 gäster med middag och fest i hyrd lokal. Vigseln hoppas vi på att kunna hålla utomhus, men vi behöver ju en lokal om det blir regn...

Någon som vet om någon bra lokal att hyra i eller runt omkring Gnosjö?

• JNT

Förresten, är det någon av er som vet om något bra coverband i länet?

• JNT

Jag har också hört mycket om artistmarknaden.se som inte varit så bra. Vågar nog inte gå den vägen...

Någon som känner till nån annan sida med coverband i länet? Och gärna billiga sådana. ;)

• JNT

Det finns en butik i Värnamo också, Lycka heter den. Har hört att den ska vara väldigt bra!

Vi har bokat vårt bröllop nu! 7 juli nästa år så smäller det. Vi gifter oss borgerligt på Åminne Bruk utanför Värnamo och kommer även ha middag och fest på samma ställe. En helt fantastisk lokal!! :) Längtar!

• JNT

Dazzle: Nämen, va skoj med en "granne"! ;) Och på samma datum dessutom! Om ni inte har fixat med mat till festen kan jag rekommendera Wärdshuset. De gör allt och lite till för att allt ska bli lyckat! Hade faktiskt inte hört det om Lycka, då vågar jag nog inte gå dit. Försöker gå ner i vikt och då är det ju risk att klänningen blir för stor om man ska beställa långt i förväg...

Svar på tråden Bröllop i Jönköpings län