Bröllop i Jönköpings län
Hej, vi ska gifta oss den 10 september i Ljungarums kyrka tyvärr var Tojje bortrest då men den nya verkar oxå bra.
Vi har bokat restaurang kniv och gaffel för festen. De har ett bra kuvertpris med lite lyxigare mat iaf enligt menyn Vi har ju inte haft festen än så jag kan ju inte säga om det är värt det men det verkar så. Han som äger den ägde Yoko förut. www.resturangknivochgaffel.se/brollop
På vårt bröllop ska overstiff spela de är superbra, lite partisk är jag då sångaren är min m2b men de gör mycket bröllop och har demo på sin hemsida. www.overstiff.com
De vet oxå att man inte har hur mycket pengar som helst att lägga det är ju så mycket som kostar.
Har nu även bokat Jonas Hubbe som fotograf verkar vara super duktig och inte alls farligt dyr www.facefooto.se/om-oss-2091975 just nu är det kampanjpris på en timmes fotosession
Lite tips från mig för det är verkligen inte lätt att hitta alternativ här i stan tycker jag.
Vi har även handlat endel från ebay då det oftast är mycket billigare trots frakt än svenska sidor.