Bröllop i Jönköpings län
Jag bor också i Jönköpings län! En liten bit utanför Nässjö.
Har ni andra köpt klänning än? Eller letat?
Jag har ingen aning om var man letar klänning i Jönköping? Tips mottages tacksamt!
Jag bor också i Jönköpings län! En liten bit utanför Nässjö.
Har ni andra köpt klänning än? Eller letat?
Jag har ingen aning om var man letar klänning i Jönköping? Tips mottages tacksamt!
Kan tipsa er om att det kommer att vara en bröllopsmässa i Jönköping den 19 februari på Elmia! Vet inte hur mycket jag kan skriva innan det blir reklam av det, men det går ju alltid att googla. ;)
Vi kommer inte ha något liveband på festen så där kommer vi undan billigt ;) Hade varit jättekul med det, men pengarna räcker inte så långt så vi fixar med annat.
På tal om något helt annat så har jag pratat med Kristina brud och fest nu i veckan för att boka tid för att prova klänning.
Tjejen som jag pratade med sa att i värsta fall kan det ta upp till 3,5 månad att få en klänning levererad (antar att det handlar om några speciella märken) så var ute i god tid när ni ska prova! Sen får man även räkna bort juli månad från dessa 3,5 eftersom att de flesta leverantörer har stängt då. (Hur nu en sådan verksamhet kan ha stängt under högsäsong..!)
Jag ska också gå på bröllopsmässan :)
En liten fråga till alla er som bor i Jönköping med omnejd..
Vad köper ni underkläder?
Och då tänker jag först och främst på bh.
Har en ganska stor byst och behöver något som verkligen håller upp och ger stöd.
Det måste dessutom vara axelbandslöst vilket ger mig problem. Freebra funkar inte.
Det jag har funderat mest på är en korsett av något slag.
Har ni något tips på en affär som säljer bra underkläder?
Någonstans i Jönköping, Nässjö, Eksjö, Vetlanda, Sävsjö..
Hur hittar man en cool bil att åka i Jönköpings län?
L
Cicci90> håller med om THimons =). Å prisvärda är de. Är från Bodafors från början =).
L
Den 22 juli är det "" I Nöd och Lust" Orgelkonsert med bröllopstema med diplomorganisten Annika Sjöstrand" i Almesåkra kyrka utanför Nässjö (I den kyrka jag ska gifta mig i om en dryg månad!). Tänkte att det kanske kan vara kul för er som ännu inte har beslutat om vad som ska spelas vid in- och utgånsmarsch. För det låter ju som att det kommer att spelas en del sådant
Det kanske finns sånt i kyrkorna närmre er också, men jag hittade just detta. Hade gärna gått om det hade varit för ett år sen.