Bröllop i Jönköpings län
Hej hej
Jag är också en Jönköpingsbrud. (Brud? Känns konstigt att säga ;) )
Vi är fortfarande tidigt i planeringsstadiet. Men det lutar åt liten vigsel med de närmsta och bröllopsmiddag. Resa med min (då) man. Och senare en bröllopsFEST!
Vi tänker oss mars nästa år. Men vi velar fortfarande så än är vi inte klara med besluten. =)
Jag har köpt e klänning på Kristina Brud och Fest. Jättegulliga och engagerade! Jag hade inte bokat tid utan gick bara förbi för att fråga lite och kolla läget. Men det ena ledde till det andra och rätt som det var stod jag i omklädningsrummet. :D Men jag hade nog hellre bokat tid när jag hade mer tid. Blev lite bråttom men jag hittade e klänning iaf!
Drömschenariot vi har för igsel + fest är egentigen att ha det p ett och samma ställe för alla vi vill bjuda och inte behöva göra så mkt själva. (läs: inte göra något själva ;) ) Men det verkar kosta rätt rejält mycket. Därför funderar vi på ovan nämnda koncept då bröllopsfesten då blir lite enklare men mer betoning på fest.
Men har någon tips trevlig lokal med mat och sådant som ändå inte kostar skjortan mottages det gärna.
Vi har kikat lite på knivochgaffel. Visst skulle någon vara där? Tar jättegärna emot all info som finnes!