Inlägg från: Mandala |Visa alla inlägg
  • Mandala

Bröllop i Jönköpings län

En till som ska gifta sig i Jönköping, fast inte förrän 2013, ett tag kvar men lika bra att börja planera Kyrkan är redan bokad.

• Mandala

Vi har anmält oss till en lindy hopp kurs, tänkte börja med det o sen se om vi kör vals till våren, eller fortsätter med lindy hop. 

• Mandala

Det är på söndagar i kulturhuset, jönköpings sportdansklubb Vi kan absolut inte dansa så det kan nog bli hur kul som helst.

• Mandala

Imorgon ska vi på visning i Hovslätts hembygdsgård. Vi hade hoppats på en gammal lada men när vi kontaktade dem verkade det som att de kanske skulle sälja så de vågade inte lova att de skulle stå som ägare när det blir dags för oss. Men hembygdsgården blir nog bra, Nästa steg är att ge mig ut o prova klänningar i stan, se vilken typ jag passar i så min vän sen kan sy en åt mig

• Mandala

Matildamattias: nyfiken på att se bilder från lokalen sen när ni haft er fest där. Hur har ni planerat för att dekorera/duka där?

• Mandala
    RedBride skrev 2012-12-29 14:46:54 följande:
    Ska ni vara i hembygdsgården i Hovslätt? Funderar också på den lokalen men har inte kommit iväg och kikat än... Är den fin? Hur många ska ni vara? HAr fått för mig att den kanske kommer bli lite för liten för vårat sällskap, men jag hade gärna varit där :(
    Ja vi ska vara i Hovslätt. Den är inte jättefin, men lite småmysig och det är så fint utanför tycker jag. Vi tänker att vi kommer ha ca 70 vuxna gäster. Han som visade runt oss sa att det som mest varit 110-120 där men annars att lokalen är lagom för 70-80 gäster.
Svar på tråden Bröllop i Jönköpings län