• kitze

Brudträff

Hej,
    Har inte varit inne på länge men har äntligen tagit mig tid! Var på brudträff i mitten av augusti och vill gärna träffa nya och gamla brudar igen!

Vad sägs om måndagen den 22/9?
    Då har vi lite tid och planera in träffen och hoppas på att många kan. Har adressen till journalisten som skrev ett inlägg här och kan bjuda in henne om alla tycker det är OK?
    Vad säger ni?

• Svar på tråden Brudträff
  • alfrida

vart hade du tänkt att träffen skulle vara???

• kitze

Jag har inte tänkt lokal, det beror väl på hur många vi blir!

Har ingen lust att ha disskusionen en gång till om att ta varandras trådar, detta är ett öppet forum för alla. Därför får alla ge förslag och vara välkomna!

Först får vi se om någon vill komma. Eftersom jag redan är gift är jag jätte nyfiken på scrapbooking och album men delar gärna av mig om erfarenheter och tittar gärna på kort!

• biba

hej Kitze och alla andra,

jag hoppas att ni mår bra.
    jag ska försöka komma måndag 22/09. jag tränar egentligen, men för den ena gången kan det väll gå.
    men ni kan skriva upp mig.
    så får vi se var vi kan träffas.
    hoppas det är fler denna gången och jag tar med mig min album.
    ha det så bra så länge.
    kram
    fru Öhman/biba

• Gift Anna

Låter kul,vi inte gärna lova något ifall det blir att jag inte kan komma.

• På-små-rosa

Kommer jättegärna! Om det är ok trots att jag ännu inte gift mig. Men är det Stockholm som gäller? Annars blir det lite svårt för mig.

• På-små-rosa

Nu såg jag ju att det var Gbg som var staden med stort S. Då sprack det för min del, men ha det så jättetrevligt!!

• My26

jag har inte heller gift mig! vill bara kunna snacka av mig, vill inte tjata el avslöja för mkt för närmsta vännerna.

• Snuttan aug -04

Det är långt till "min dag" men jag vill gärna komma och inspireras av fruar och blivande brudar.
    Vi ses!

• KUS

Jag kommer! Slutar 18... men jobbar centralt!

Svar på tråden Brudträff