• kitze

Brudträff

Hej,
    Har inte varit inne på länge men har äntligen tagit mig tid! Var på brudträff i mitten av augusti och vill gärna träffa nya och gamla brudar igen!

Vad sägs om måndagen den 22/9?
    Då har vi lite tid och planera in träffen och hoppas på att många kan. Har adressen till journalisten som skrev ett inlägg här och kan bjuda in henne om alla tycker det är OK?
    Vad säger ni?

• Svar på tråden Brudträff
  • Jonna i stormen

Får man komma fastän man aldrig har varit med tidigare?

• little

Jag kommer gärna oxå om det går bra. Tror inte jag jobbade den kvällen.
    Kul! Brukar ni gå och fika någonstans då eller?

• Dea

Fast annars kan väl Stockholmsbrudarna också träffas måndag den 22/9?
    Vid 17.30? På nåt fik inne i stan?

Är det nån som är på?

• Dea

Öppnade en egen tråd för brudträff i stockholm. Ha det så kul Göteborgare!

• kitze

Hej,

Kul med så många som vill vara med. Förra gången vi träffades var vi på fröken olsson, viket var väldigt bra. Jag ser verkligen fram emot detta. Oavsett gift eller inte så ta med prover, tankar eller kort som vi kan prata runt! Även utklippta bilder eller tips är roligt. Ska vi säga 18.30 så hinner de flesta sluta jobbet?

• KUS

Lysande! Har inte så mkt material att ta med men jag har en munsvada som räcker till ;)

Jag som aldrig har varit med innan, hur känner vi igen varandra???

• kitze

sist vi träffades så syndes det ganska tydligt vilka som var på brudträff, inga problem alls. Blivande/nygifta har en speciell lyster kring sig!!

• ijkå

Jag tror att jag inte riktigt platsar i gänget. Jag är snart 40 och skall "bara" gifta mig borgerligt. Finns det fler sådana?

• KUS

Jag är över 30 och tvåbarnsmor. Du passar alldeles utmärkt in!

Ingen röd nejlika i munnen då??? ;)

Jag undrar mest för jag skulle vara med i Slottskogen sist, men var sen till mötesplatsen.
    Letade överallt i skogen men lyckades inte hitta er. Och då hade jag ändå varit där ni suttit....

• Ellte

Jag är fortfarande döledsen KUS :(:(:(

Men ett café borde inte vara lika svårt som Slottskogen!

Svar på tråden Brudträff