• kitze

Brudträff

Hej,
    Har inte varit inne på länge men har äntligen tagit mig tid! Var på brudträff i mitten av augusti och vill gärna träffa nya och gamla brudar igen!

Vad sägs om måndagen den 22/9?
    Då har vi lite tid och planera in träffen och hoppas på att många kan. Har adressen till journalisten som skrev ett inlägg här och kan bjuda in henne om alla tycker det är OK?
    Vad säger ni?

• Svar på tråden Brudträff
  • kitze

Jag har inte tänkt lokal, det beror väl på hur många vi blir!

Har ingen lust att ha disskusionen en gång till om att ta varandras trådar, detta är ett öppet forum för alla. Därför får alla ge förslag och vara välkomna!

Först får vi se om någon vill komma. Eftersom jag redan är gift är jag jätte nyfiken på scrapbooking och album men delar gärna av mig om erfarenheter och tittar gärna på kort!

• kitze

Hej,

Kul med så många som vill vara med. Förra gången vi träffades var vi på fröken olsson, viket var väldigt bra. Jag ser verkligen fram emot detta. Oavsett gift eller inte så ta med prover, tankar eller kort som vi kan prata runt! Även utklippta bilder eller tips är roligt. Ska vi säga 18.30 så hinner de flesta sluta jobbet?

• kitze

sist vi träffades så syndes det ganska tydligt vilka som var på brudträff, inga problem alls. Blivande/nygifta har en speciell lyster kring sig!!

• kitze

hej,
    har ej hunnit vara inne så mycket på torget. Jag kommer absolut. 18.30 på måndag 22/9, Fröken olsson.

Ska bli jättekul!

• kitze

Det verkar som vi blir några stycken.
    Vi ses i kväll!!

Svar på tråden Brudträff