• kitze

Brudträff

Hej,
    Har inte varit inne på länge men har äntligen tagit mig tid! Var på brudträff i mitten av augusti och vill gärna träffa nya och gamla brudar igen!

Vad sägs om måndagen den 22/9?
    Då har vi lite tid och planera in träffen och hoppas på att många kan. Har adressen till journalisten som skrev ett inlägg här och kan bjuda in henne om alla tycker det är OK?
    Vad säger ni?

• Svar på tråden Brudträff
  • Snuttan aug -04

Vill bara säga att jag fortfarande tänker komma.
    Har förstått att det är Fröken Olsson som gäller men är lite osäker på tiden. 19.00 eller 18.30???
    Vi ses!

• Zazza

Ja då kommer jag ijkå!

Jag kommer inte ha papper med om tips råd och dåd. Jag har mitt i huvudet ännu och tänkte pröva mina idéer på er.

Just att få prata av sig till de som inte ska va personligt engagerade gillar jag.

Spännande att få träffa unga brudar också som inte avverkat ett par karlar redan

Zazza

• Gift Anna

Jag kanske dyker upp om jag får! *s*
    Skall bara kolla så att vi inte har dö-mycket att göra i skolan,
    Själv är jag 23 år och gift för första (och för sista gången) sedan lite mer än 1 år tillbaka.

• kitze

hej,
    har ej hunnit vara inne så mycket på torget. Jag kommer absolut. 18.30 på måndag 22/9, Fröken olsson.

Ska bli jättekul!

• biba

hej,

jag har inte varit inne på ett tag, men nu är jag här. Jag ser att ni ska träffas på måndag 18h30 på Fröken Olsson. Jag vet inte riktigt om jag kan. Jag ska försöka, men ni behöver inte vänta på mig. Jag hoppas att ni har det trevligt i alla fall och förhoppningsvis så får man höra lite efteråt.
    trevlig helg på er alla.
    kram fru Öhman/Biba.

• Bittan

Har precis börjat titta på Bt, är bara i tankestadiet av bröllop till sommaren. Hoppas att det blir fler träffar längre fram, för när vi bestämt närmare vill jag vara med! Roligt initiativ!

• Gift Anna

Oj!ser att ni ska träffas på måndag kväll,mina måndagskvällar är "heliga"och uppbokade på körövning,(sjunger i en gospelkör).
    Jag hoppas att ni får det jättetrevligt,brudträffar är jättebra,när man skall eller har precis gift sig!

• KUS

Nå, då blir det av ikväll då?
    Jag kommer iallafall!
    18,30 eller 19,00 Fröken Olsson.

• Snuttan aug -04

Jag kommer oxå! Tror att det verkar vara 18.30.
    Vi ses!

• Ellte

Jag kommer att vara inne i stan så om jag blir fikasugen kanske jag dyker upp :) Men jag vet inte...

• kitze

Det verkar som vi blir några stycken.
    Vi ses i kväll!!

• ijkå

Jag kommer också. Jag har aldrig varit med men det skall bli kul att få lite ansikten till alla kryptiska signaturer.

Svar på tråden Brudträff