Chicita skrev 2011-04-28 18:40:54 följande:
Vi har haft en temafest på hotellet jag jobbar på redan med 80-talstema...
Och snart blir det en till
"Rakt över Disk" Med Clabbe!
Succé kan jag ju bara säga... Första gången så var matbiljetterna slut efter 45 min. Och då hade vi inte ens fått ut annonsen
Det räckte med att en krögarprofil i stan hade skrivit om det på sin Facebook-sida. Han visste att vi skulle släppa biljetterna, men dom hade inte ens kommit från tryckeriet när han skrev det. Så det var lite kaos ett par dagar *S*
Jag är född -73 så jag minns 80-talet med fasa... Pasteller. pasteller och ännu mer pasteller. Blandade med neonfärger. pudelfrisyrer (spretlugg,.. någon? *ryser*)
Jag minns dom tajta stentvättade jeansen med hööög midja och ett cm-brett neonfärgat skärp som man lindande MINST två varv runt midjan...
Jane Fonda och trikåer med gympadräkten utanpå tightsen var ju också jätteinne
Jaja, inte konstigt att man är som man är när man tänker efter *S*
Om det är på rätt tid och rätt plats så kanske jag också hänger på, men det kan framtiden utvisa.
Att hyra lokal, ta in catering mm låter som en jättebra idé. Och jag kanske kan fixa lite billigare boende på hotell om nån är intresserad av det... (man ska ju utnyttja sina kontakter, eller vad säger man *S*)
Uuu spretluggen ja...*hemska minnen* Min spretlugg var så stel av all spray att jag hade kunnat slå huvet mot en vägg och studsat tillbaka
Jane Fonda och vår egen Susanne Lanefelt! *å kniiip!*
Jag hade en jättefin gympa-outfit...he he he...dansade jazzdans...känns inte det lite 80-tal?
Mitt rum var förresten jättefint också...rosa och turkos...allt var rosa och turkost....Åh så fint det var *eller hur
*