• Joffan

Maräng - en temafest att se fram emot!

JAAAA, låter skoj, bor dock i Helsingfor men kan så tänka mej att ta en lite semester från småbrns vardagen och komma på festen! :)

Om festen är i närheten av Göteborg så kan jag bo hos svärföräldrarna , Var finns ni andra?

• Joffan
    MrsT2011 skrev 2011-04-28 14:16:05 följande:
    Jag kan lätt tänka mig att hyra någon av Göteborgs Stads festlokaler:

www.goteborg.se/wps/portal/!ut/p/c1/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3gjU-9AJyMvY wMDSycXA6MQFxNDPwtTI3dnA6B8pFm8n79RqJuJp6GhhZmroYG RmYeJk0-Yp4G7izEB3X4e-bmp-pH6Uea4VZnpR-akpicmV-oX5 EaU5zsqKgIA2XQD5g!!/dl2/d1/L0lJSklna21BL0lKakFBRXl BQkVSQ0pBISEvWUZOQTFOSTUwLTVGd0EhIS83XzI1S1FCMkozM DA5QkQwMlRENDFOODUyR0M2L1dnSHU3NzM3OTAwMTI!/?WCM_P ORTLET=PC_7_25KQB2J3009BD02TD41N852GC6_WCM&WCM_GLO BAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/goteborg.se/goteborg_ se/invanare/fritid_natur/samlings_och_festlokaler/ kategori-artiklar/art_n393_samlingsofestlokaler_pr iser

Beställer kallskuren mat från nån cateringfirma? Finns buffépriser för 100 kr per person.

Stan kryllar av både hotellrum, vandrarhem och campingstugor! 

Mat, systemet-dricka, dekorationer och lokal borde landa på 200-300 kr per person. Alla står för sin egen del av kostnaden. Låter väl strålande??
    Ja, låter BRA!!!!
  • Joffan

Berättade för min blivade genast när han kom hem att jag på hösten ska på 80-tals brudtemafest till Göteborg, hans första reaktion var "menar du alvar" men sedan sa han "Jag tycker absolut att du ska åka" :)

• Joffan

För mig passa r fredagar, lördagar och söndagr. Så kan min blivande ta ledigt en dag från jobbet på fredag eller måndag.

Ska bli såå kul!!!! :)

Svar på tråden Maräng - en temafest att se fram emot!