• Pinkgrape

Tapet som bordslöpare?

Jag tycker det är en bra idé :) Om ni hittar någon ni gillar och till bra pris, så varför inte?

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    bluttis skrev 2011-05-01 15:47:53 följande:
    Rusta, 99 kr för en rulle Cool det blir ju ett kap om det skulle funka... Får väl köpa en rulle och testa! Det är ju bara en hundring som går förlorad om det nu inte skulle se/kännas bra!
    Ja, det är ett kap :) Vilken av deras tapeter är det?

Om man tycker att den blir för bred, borde man väl kunna skära tapeten på längden? Då får man en smalare löpare och rullen räcker dubbelt så långt ;P
  • Pinkgrape
    bluttis skrev 2011-05-01 16:16:12 följande:
    Har inte kollat ut någon speciell ännu! Men när jag skummade igenom snabbt så såg jag dessa två som nog skulle funka bra...

www.rusta.se/tapet_atrium_turkos_blomma_p2030...

www.rusta.se/tapet_atrium_fjaril_vit_p2030194...

Den vita med fjärilar hade nog gjort sig bra på vit duk tror jag... Men i sånna fall känns det som att det blir för lite färg! Men det går nog ordna med lite ljuslyktor, servetter i färg och blommor?
    Ja, det borde ju gå att ordna färgklickar från andra saker :) Har ni turkost färgtema? Den där turkosa tapeten är jättefin tycker jag. Vi har kikat på den för ett par år sedan till vardagsrummet, men sedan flyttade vi :P

Annars kan du ju gå in på färgaffärer och kolla vad de har för tapetstuvar, då kan man ju också hitta riktigt billiga tapeter :)
Svar på tråden Tapet som bordslöpare?