• Mimmi2012

Tapet som bordslöpare?

bluttis skrev 2011-05-01 15:39:22 följande:
    Vi ska ha ett rätt enkelt bröllop i sommar, och försöker hålla kostnaderna nere en del...

Såg ett tips om att använda tapet som bordslöpare, vad tror ni om den idén? Det blir ju billigt, men tror ni att folk kommer att tänka på att det är en tapet? Tänkte nog ha vita knoppa lakan från IKEA som duk och i sådana fall en tapet som löpare på det (vi kommer att ha långbord). Och så blir det ju annan dekoration. Blommor, ljuslyktor etc...har inte kommit så långt med planerna för dukningen än.

Bra eller dålig idé med tapet? Annars kanske det finns någon med andra idéer? Glad
    Tycker det är en kanonide!

Vi kör på samma stil, knoppalakan, mintgrön tapet, ljus, blommor, dekorationssten och några snäckor. Jag har inte provat än men jag är övertygad att det kommer bli bra!
    Vi har köpt lite "dyrare" tapet just för att det inte ska bli förstört direkt om de kommer vatten el dyl på.
  • Mimmi2012
    bluttis skrev 2011-05-01 17:07:03 följande:
    Va kul! Låter som att det kommer att bli kanonbra!Glad Kanske är en idé att kolla efter en tapet med bra kvalité ja...jag tänkte inte riktigt så långt! haha.
    Vi tänkte också försöka hålla vårt bröllop enkelt. Tar ju lite tid o spara ihop pengar och jag är student, visserligen slutar jag nu den 1 juni men de finns ju ingen garanti för jobb fast man lägger till ytterligare tre år i sitt CV he he.

Vi kan ju försöka hålla kontakten och tipsa varandra när det dyker upp nått intressant Glad
Svar på tråden Tapet som bordslöpare?