Mens på bröllopsdagen...
Ja jag är i samma sits verkar det som. Jag kommer att ha det. Känns inget vidare alls!
Jag har fått såna där Primolut Nor utskrivna, och det är dessa en del blir deppiga av och andra märker inget alls.
Jag hade tänkt att ta dem nu i maj för att förskjuta mensen nu samt att förhindra eventuella känslosvängningar, vilket skulle innebära att den kommer efter bröllopsdagen i juni. Men hallå där, nu verkar det som att mensen plötsligt bestämt sig för att börja innan jag ens hämtat ut dem! Jag brukar alltid få den runt den 18e men nu verkar det som nån sorts "förblödning". Konstigt. Nåja, jag får väl ta dem i juni iaf då kanske.
queenelin skrev 2011-05-09 09:40:14 följande:
Vad gäller "Planer"s ursprungliga fråga så vår man väl helt enkelt gardera sig med hängslen och livrem, köra på både tampong och binda och be till högre makter att man klarar sig från mensvärk och svullen kropp så att klänningen sitter som den ska. Förhoppningsvis är man så uppe i varv och nervös att mensen uteblir av den anledningen...
Vad gäller "Planer"s ursprungliga fråga så vår man väl helt enkelt gardera sig med hängslen och livrem, köra på både tampong och binda och be till högre makter att man klarar sig från mensvärk och svullen kropp så att klänningen sitter som den ska. Förhoppningsvis är man så uppe i varv och nervös att mensen uteblir av den anledningen...