• Smile

Mens på bröllopsdagen...

Kommer kanske lite ifrån ämnet... men de jag är orolig för är att jag får den den dagen och att jag kommer ha mensvärk då! Första dagen för mig är en stor plåga... Kan inte göra något mer än å ligga med värmekudde hela dagen (ibland två dagar) å knapra lite piller som inte fungerar ändå.... :S

• Smile
    Iseika skrev 2011-05-09 12:30:59 följande:
    Har du fått "riktiga" smärtstillande, dvs läkarutskrivna sådana och inte de svaga som finns på apoteket? Jag hade nämligen extrem mensvärk som yngre och fick till slut naproxen 500 mg i stolpiller. Det låter kanske inte så skoj men kroppen tog upp preparatet snabbare och jag blev i princip av med värken.
    nee har nog inte fått de.... men har varit hos läkaren för de.. men får ju inget som funkar.. fick ett piller ja skulle ta 3 timmar innan smärtan ens började!! Haha! som om ja skulle kunna räkna ut vilken timme ja skulle få ont :S
  • Smile

har nu fixat en app i telefonen som räknar ut när ja ska ha mens å så ... hoppas den fungerar :S Men ja tror min kommer lite oregelbundet så kanske inte kan undvika ....

Svar på tråden Mens på bröllopsdagen...