Inlägg från: 11juni2011 |Visa alla inlägg
  • 11juni2011

Surprisebröllopsbrud!

dreams come true skrev 2011-05-10 20:16:01 följande:
    Oj....du skojar va?
    Tänkte detsamma... Jag tål en hel del, men hade någon fått för sig att gifta sig tillsammans med oss så hade jag blivit galen. Förstör inte din systers dag genom att göra detta.
  • 11juni2011
    Aniara4 skrev 2011-05-10 20:25:34 följande:

Sen fattar jag inte heller hur de kan ha en borgerlig vigsel i kyrkan???
    HEhe det tänkte jag också på! Det måste ju vara något påhitt den här tråden...
  • 11juni2011
    suprisebrud skrev 2011-05-10 20:30:46 följande:
    Oj! har fått många kommentarer märker jag. Jag tror inte ni förstår min systers och min relation, den är verkligen speciell, vi finns alltid för varandra i vått och torrt. Jag är säker på att de skulle uppskatta detta! Såg att jag skrev bestman i kyrkan, det var en miss av mig, vi skall vara i en lokal som är en desakraliserad kyrka, dvs. den används inte längre som kyrka. Men lokalen är superfin! 
    Gällande ekonomin så VET jag att min syster kommer unna mig det här, hon är ju faktiskt min närmaste person i hela vida världen! Vi tänkte "betala tillbaka" genom att vi bjuder med de på vår bröllopsresa, kan ju vara mysigt att åka alla fyra. De har inte bokat någon än, och vet inte riktigt vart de skall åka. Och då tänkte vi att vi bokar en resa för oss alla fyra, som går av stapeln i början av juli, funderar på seychellerna eller kuba, vet att de har funderat över det :)

Jag och min syster gör ALLT för varandra också, vi har en fantastiskt bra relation, men det spelar ingen roll. Om hon så hade gett oss en bröllopsresa till månen hade jag inte uppskattat att hon kapade vårt bröllop. Det minsta du kan göra om du nu är så dum att du funderar på detta är att fråga din syster om detta INNAN bröllopet.

Fast har ni en sådan bra relation som du säger så hade du inte ens tänkt tanken att göra en sån grej. En sån sak gör man möjligtvis mot någon ogillar...
  • 11juni2011
    donna skrev 2011-05-10 22:50:25 följande:
    TS har hittat ett bra sätt att göra de flesta här inne lite smått arga, kanske de han/han/det ville.
    Pinkgrape skrev 2011-05-10 22:41:18 följande:
    Kan vi inte bara lägga ner detta nu? Uppenbarligen en trolltråd, varför slösa mer tid eller energi.

(Och är det ingen trolltråd, ha det i minnet på dagen, att du fick varningar.)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Precis, jag tycker att ALLA gör bäst i att inte ens kommentera mer, detta är uppenbarligen en trolltråd av en människa som bara känner för att skapa lite drama i sin trista vardag.

Nu tackar i alla fall JAG för mig!
Svar på tråden Surprisebröllopsbrud!