Surprisebröllopsbrud!
Troll tror jag hur ska de kunna ha en borglig vigsel i kyrkan?
Troll tror jag hur ska de kunna ha en borglig vigsel i kyrkan?
Pinkgrape, jag vet dock om folk som hyrt kyrkan och sedan fixat borglig visgelförättare.... vilken kyrkan när de kom på dem stoppade illa kvickt.
Folk idag är inte så insatta på hur svenska kyrkan funkar.
Skulle du bli jätteglad om din syster tog över ditt bröllop och knuffade dig i skuggan?
Kommer du dela kostnaden med din syster eller låta henne stå för allt?
Jag tycker du ska sätta dig ner och prata med din syster om det hela och se om hon gillar iden, även om ni är nära så är detta en dag som borde vara hennes och inte din.
Jag har en syster som älskar att stjäla uppmärksamheten ifrån mig så jag såg till att hon inte kunde komma på mitt bröllop för en dag i livet ville jag vara viktigt, synas och vara i centrum.
Och nu är en person du har glömt, brudgummen, det är hans dag med och HAN kankse inte vill leva sitt liv med dig som en svans.
Folk har skilj sig för att syskon hänger efter som en svans, det väldigt jobbigt att vara ihop med en person och dess syster,
Jag tycker synd om brudgummen och varför ska hans släkt vara med på erat bröllop och varför får inte din sambons släkt vara med på bröllopet?
Prata med din syster, om nu älskar henne så mycket och är henne så nära som du säger så borde du göra detta för hennes skulle för den kärlek du känner för henne och jag lovar dig eftersom ni är så nära allihopa så kommer hon bli så glad och hjälpa dig göra erat dubbelbröllop det bästa som någonsin har hänt.
Överraska folket som är där, inte henne eftersom du älskar henne av hela ditt hjärta, för det gör du ju och tänk dig att ha folk väntades på din syster och så ser de din man och hennes man står där och vänta och så går du och din syster in hand i hand som de systrar ni är, ett bevis till alla hur nära ni är och hur mycket ni älskar varandra.
Är det vackrare?
Och det är snällare emot din syster för när man är nervös, det kommer hon att vara, kan man regera helt fel när man blir överraskad även om det är helt undebar och glad nyheter. Så visa din syster hur mycket du älskar henne med att berätta om din hemlighet.