Inlägg från: Strawberry |Visa alla inlägg
  • Strawberry

Surprisebröllopsbrud!

Att gifta mig samtidigt som min bror eller dela dagen med någon av min M2Bs brorson skulle jag tycka var jätte kul, ju mer kärlek ju bättre! Och fyra personer som delar på kostnaden, betalningen osv skulle både underlätta och vara väldigt roligt. Vi är alla väldigt nära varandra varandra och varken jag eller min fästman är sådanna att vi kräver att stå i centrum utan det viktigast är att få gifta oss med varandra. Men då gäller det ju att ALLA inblandade vill och är med på det...

Bara tanken på att någon skulle snylta oss på vårt bröllop och allt arbete vi lagt ner ger mig magont. Jag skulle bli så fruktansvärt arg och besviken! Det hade krävts otroligt mycket för att jag någonsin skulle kunna förlåta den handligen och en väldigt lång tid...

Jag hoppas och tror att du bara driver med oss alla för ingen kan vara så egoistisk att man snor någons bröllopsdag!!! Du säger att du och din syster är så nära at vi inte kan förstå, men är du din blivande man lika nära hennes blivande man, för jag antar att ni är fyra som ska gifta sig och ni alla har väl känslor och åsikter?

• Strawberry
    Strawberry skrev 2011-05-10 22:01:54 följande:

Att gifta mig samtidigt som min bror eller dela dagen med någon av min M2Bs brorson skulle jag tycka var jätte kul, ju mer kärlek ju bättre! Och fyra personer som delar på kostnaden, betalningen osv skulle både underlätta och vara väldigt roligt. Vi är alla väldigt nära varandra varandra och varken jag eller min fästman är sådanna att vi kräver att stå i centrum utan det viktigast är att få gifta oss med varandra. Men då gäller det ju att ALLA inblandade vill och är med på det...

Bara tanken på att någon skulle snylta oss på vårt bröllop och allt arbete vi lagt ner ger mig magont. Jag skulle bli så fruktansvärt arg och besviken! Det hade krävts otroligt mycket för att jag någonsin skulle kunna förlåta den handligen och en väldigt lång tid...

Jag hoppas och tror att du bara driver med oss alla för ingen kan vara så egoistisk att man snor någons bröllopsdag!!! Du säger att du och din syster är så nära at vi inte kan förstå, men är du din blivande man lika nära hennes blivande man, för jag antar att ni är fyra som ska gifta sig och ni alla har väl känslor och åsikter?

Självklart ska det stå ; fyra personer som delar på kostnaden, planeringen osv...
  • Strawberry
    Pinkgrape skrev 2011-05-10 22:37:12 följande:
    Det är NÄSTAN så jag hoppas att din syster kastar ut dig, dumt påhitta rakt igenom!
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Jag inte bara nästan hoppas jag tror och hoppas att hon kastar ut er båda!! Gärna efter en ordentlig utskällning...
  • Strawberry
    suprisebrud skrev 2011-05-10 22:30:29 följande:
    Kära nån!
    Ni är ju inte riktigt kloka nån av er. Maken till narcisster har jag aldrig varit med om. Jag förstod om det skulle vara någon som hade något emot detta, men den förståelse jag sökte verkar inte finnas någonstans.
    Jag har en helt underbar relation med min syster, min m2b (häftigt att skriva så! *pirr*!) och min systers m2b är som ler och långhalm, så vi är inte oroliga för det här.
    Vi vill verkligen att det skall vara ett överraskningsmoment, och jag har en nära vän som är vigselförättare som kommer dyka upp, hon är bjuden på bröllopet, och hon kommer sitta som en vanlig gäst, fram till det är dags!! Jag skall sjunga Det Vackraste på vigseln,( det blir ju även som en sång till min M2B iih!) min syster bad mig, och jag är väldigt tonsäker, så efter sången kommer jag helt sonika säga; "Nu är det dags för en liten överraskning kära XX och XX, vi har vår egen vigselförättare med oss som kommer viga oss strax innan er. Vi ville dela denna dag med er, och detta är vår lilla bröllopsgåva, från oss till er!" Jag är ÖVERTYGAD om att folk kommer gråta av glädje och lycka, för luften kommer verkligen vibrera av kärlek denna dag!
    Sen får ni tycka precis vad ni vill, vi kommer köra på detta koncept!
    Jag känner min syster bätttre än er, och jag VET att hon kommer bli ÖVERLYCKLIG!
    Bra att ni ser till att bli vigda FÖRE också, då blir det ju extra tydigt att ni vill sno uppmärksamheten och helt enkelt snylta på deras blod, svett och tårar som en planering mycket väl kan innehålla.. Och kostnaden ska vi väl inte ens nämna? Men en sån dyr bröllopsgåva som hela deras bröllop förtjänar ni kanske?

Ni ska inte ta deras platser på middagen, köpa ett extra brudpar att sätta på ders tårta, ändra menyn så den passar er bättre, dansa er vals till låten de valt till sig, fast före såklart eller kanske helt enkelt ta hälften av gåvorna?
Svar på tråden Surprisebröllopsbrud!