Surprisebröllopsbrud!
Att gifta mig samtidigt som min bror eller dela dagen med någon av min M2Bs brorson skulle jag tycka var jätte kul, ju mer kärlek ju bättre! Och fyra personer som delar på kostnaden, betalningen osv skulle både underlätta och vara väldigt roligt. Vi är alla väldigt nära varandra varandra och varken jag eller min fästman är sådanna att vi kräver att stå i centrum utan det viktigast är att få gifta oss med varandra. Men då gäller det ju att ALLA inblandade vill och är med på det...
Bara tanken på att någon skulle snylta oss på vårt bröllop och allt arbete vi lagt ner ger mig magont. Jag skulle bli så fruktansvärt arg och besviken! Det hade krävts otroligt mycket för att jag någonsin skulle kunna förlåta den handligen och en väldigt lång tid...
Jag hoppas och tror att du bara driver med oss alla för ingen kan vara så egoistisk att man snor någons bröllopsdag!!! Du säger att du och din syster är så nära at vi inte kan förstå, men är du din blivande man lika nära hennes blivande man, för jag antar att ni är fyra som ska gifta sig och ni alla har väl känslor och åsikter?