• donna

Surprisebröllopsbrud!

suprisebrud skrev 2011-05-10 20:40:05 följande:
    Jag blir uppriktigt sårad över alla era taskiga kommentarer. Här sitter vi och planerar bröllop men blir helt knäckta av det ni säger till mig. Bröllopet skall hållas i Skeppsholmskyrkan, som avkristnades 2002. Ni får mig att tappa hoppet! Ni är värre än de på familjeliv! 
    Ni har INGEN rätt att DÖMA mig och min systers relation, för ni har INGEN aning! Så sluta misstro mig, har ni inget snällt att säga, så var tyst!
    kan inte mer än bara hälla med. och du bad faktiskt om vad alla här på forumet tyckte om saken. sen bestämmer du själv vad du ska göra men tänk på alla konsekvenser som kommer efter. bara en tanke. 

personligen hade jag aldrig förlåtit min syster om hon hade gjort så. osv hur nära vi är varandra 
  • donna
    suprisebrud skrev 2011-05-10 22:30:29 följande:
    Kära nån!
    Ni är ju inte riktigt kloka nån av er. Maken till narcisster har jag aldrig varit med om. Jag förstod om det skulle vara någon som hade något emot detta, men den förståelse jag sökte verkar inte finnas någonstans.
    Jag har en helt underbar relation med min syster, min m2b (häftigt att skriva så! *pirr*!) och min systers m2b är som ler och långhalm, så vi är inte oroliga för det här.
    Vi vill verkligen att det skall vara ett överraskningsmoment, och jag har en nära vän som är vigselförättare som kommer dyka upp, hon är bjuden på bröllopet, och hon kommer sitta som en vanlig gäst, fram till det är dags!! Jag skall sjunga Det Vackraste på vigseln,( det blir ju även som en sång till min M2B iih!) min syster bad mig, och jag är väldigt tonsäker, så efter sången kommer jag helt sonika säga; "Nu är det dags för en liten överraskning kära XX och XX, vi har vår egen vigselförättare med oss som kommer viga oss strax innan er. Vi ville dela denna dag med er, och detta är vår lilla bröllopsgåva, från oss till er!" Jag är ÖVERTYGAD om att folk kommer gråta av glädje och lycka, för luften kommer verkligen vibrera av kärlek denna dag!
    Sen får ni tycka precis vad ni vill, vi kommer köra på detta koncept!
    Jag känner min syster bätttre än er, och jag VET att hon kommer bli ÖVERLYCKLIG!
    vad är bröllopsgåvan? förstår inte!! att ni tar deras dag ifrånn dom? inte alls bra
  • donna

och ifall du vet att hon blir lycklig så varför fråga vad vi tycker  om saken? du bad om vår åsikt 

• donna
    Emblas Mamma skrev 2011-05-10 22:35:47 följande:
    Egoister! Förlåt men det kan inte vara så svårt att luska ut på dina meddelande vilka ni är eftersom du skrivit ut platser osv. Har god lust att leta reda på din syster och berätta fö henne! Skärp dig!
    ahhaha klockren!
  • donna

TS har hittat ett bra sätt att göra de flesta här inne lite smått arga, kanske de han/han/det ville.

Svar på tråden Surprisebröllopsbrud!