Inlägg från: Sebastiána |Visa alla inlägg
  • Sebastiána

Surprisebröllopsbrud!

Har inte läst alla inlägg, men med tanke på att inte anses höra till god ton att t.ex i sitt tal berätta att man förlovat sig är det oerhört olämpligt att stjäla hela dagen på detta sätt. Jag hade blivit väldigt besviken och ledsen på min syster. Det ENDA som eventuellt skulle göra det OK var att både bruden och brudgummen uttryckligen, och väldigt nyligen, uttryckt sin önskan om att ett dubbelbröllop hade varit fantastiskt. Annars "don't steal their thunder!!!"

• Sebastiána
    Aniara4 skrev 2011-05-10 20:25:34 följande:
    Sen fattar jag inte heller hur de kan ha en borgerlig vigsel i kyrkan???
    Det var i och för sig en brud som frågade just det i prästtråden för ett tag sedan. Hon undrade om en präst som hon kände kunde genomföra n borgerlig vigsel i kyrkan... Inte samma nick som den här tror jag dock.
  • Sebastiána
    suprisebrud skrev 2011-05-10 22:38:57 följande:
    min m2b har ingen familj, enda barn , hans pappa lämnade de och hans mamma gick bort för tre år sen men hon finns med oss på vår stora dag! IIH det börjar närma sig nu! *nervös*! Hur gör ni för att hålla bröllopsnerverna i schack?
    Jag är övertygad om att du är ett tr*ll. Alla ger dig råd som går i motsatt riktning av vad du tänkt... och så byter du plötsigt ämne mitt i en tråd som om inget hänt. Märkligt.
Svar på tråden Surprisebröllopsbrud!