suprisebrud skrev 2011-05-10 20:40:05 följande:
Jag blir uppriktigt sårad över alla era taskiga kommentarer. Här sitter vi och planerar bröllop men blir helt knäckta av det ni säger till mig. Bröllopet skall hållas i Skeppsholmskyrkan, som avkristnades 2002. Ni får mig att tappa hoppet! Ni är värre än de på familjeliv!
Ni har INGEN rätt att DÖMA mig och min systers relation, för ni har INGEN aning! Så sluta misstro mig, har ni inget snällt att säga, så var tyst!
Kära du, inte ska du bli sårad! Men du frågade över våra åsikter, och vi ger dig dom.
Din och din systers relation kan vi inte veta någonting om, mer än det du säger, men vi sätter oss in i din systers roll, hur VI reagerat om vår syster gjort det du planerar att göra.
Mitt enda RÅD, du gör precis som du vill, är, precis som jag skrev tidigare, att du berättar för din syster om dina planer, för att inte riskera missförstånd. Överraskningen kan bli för resten av släkten.
Det vore kul om du uppdaterade efter den 18 juni hur du valde att göra och hur din syster reagerade om du genomförde planerna. Inte minst, för att du ska få överbevisa oss!