Inlägg från: Aniara4 |Visa alla inlägg
  • Aniara4

Surprisebröllopsbrud!

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!

Skärp dig. Det är väl självklart att ni inte kan kapa någon annans bröllop utan att fråga först. Det är DERAS dag. Om ni vill ha ett dubbelbröllop och att det ska vara en överraskning för resten av släkten och vännerna, fine, men din syster och hennes man måste såklart vara med på det i så fall. Ni kan inte bara hoppa upp och stjäla rampljuset och snylta på deras fest. Ordna en egen eller fråga snällt om hon kan tänka sig ett dubbelbröllop, där ni planerar det tillsammans och delar på kostnaden för festen.

Sen fattar jag inte heller hur de kan ha en borgerlig vigsel i kyrkan???

suprisebrud skrev 2011-05-10 20:14:28 följande:
    Jag är hennes tärna och min fästman är nära vän till hennes m2b, och kommer vara bestman i kyrkan. 
    Vi har i hemlighet planerat en liten överraskning lagom till vigselakten,( de ska gifta sig borgerligt, har aldrig varit mycket för Gud och Jesus och allt det där),
  • Aniara4

Första gången svarade jag seriöst för säkerhets skull, men nu tycker jag det får vara färdigtrollat. Kan vi låta tråden självdö nu?

• Aniara4
    Aniara4 skrev 2011-05-11 10:22:26 följande:
    Första gången svarade jag seriöst för säkerhets skull, men nu tycker jag det får vara färdigtrollat. Kan vi låta tråden självdö nu?
    Snälla?
Svar på tråden Surprisebröllopsbrud!