Surprisebröllopsbrud!
Jag hoppas innerligt att TS syster finns med på BT oc ser detta och känner igen plas eller annat så att hon får en förvarning.
TS jag älskar mina systrar överallt annat på jorden. Om ngt gjorde t ex att de kanske skulle gifta sig samma år som oss, men låt säga systers blivandes företag gick i KK så skulle jag kunna säga ta vår bröllopsdag gör den till er och sen skulle jag kunna planera och göra en ny för mig och min blivande. MEN jag skulle aldrig aldrig förlåta ngn av dem om de stal min dag.
Viktigast av allt i en relation även syskon emellan är ärlighet att våga berätta, överraskningen skulle inte bli mindre för din syster om du tog upp detta med henne redan nu. Om det är som du säger kommer hon isåfall med glädje tillsammans med dig överraska resten av dem som kommer.
Skulle hon inte gilla ideén så lipper ni båda den vånda som denna överraskning kan ge om du gör den utan hennes vetskap.
Snälla, snälla jag ber dig, tänk igenom detta igen. Jag förstår den glädje och lycka och pirrighet du känner inför allt detta, som för dig är enbart roligt och underbart.
Men låt mig fråga har din syster under all planering och samtal med dig ens hintat om att hon vill ha dubbelbröllop och då speciellt ett suprise sådant som även stjäl hennes stund och gifter sig före henne?
Hur mycket jag än vill tro kan jag inte känna att det är så säkert hon verkligen skulle bli glad över detta.
Fråga dig själv, vad är viktigast, min syster och vår kärlek eller denna suprise som kanske kanske kan förstöra allt?