Surprisebröllopsbrud!
Jag skulle bli väldigt arg,sårad och extremt besviken om min syster eller vän eller någon annan skulle göra så som du planerar TS!
Varför i herrans namn skulle brudparet vilja att ni surprise-gifter er samtidigt som dom?! Och så försöker ni dessutom åka snålskjuts på dom när det gäller festen?! Fy tusan så respektlöst!
Även om allt redan är betalt så är det ju ändå NÅGON som betalat allting! Har ni ingen respekt för brudparet? Bara för att "det inte går någon nöd" på brudparet ekonomiskt (vad vet ni om det egentligen förresten??? Man kan ha bra inkomst utan att egentlign ha större ekonomisk frihet än de som tjänar mindre) så betyder inte det att dom ska GE er deras bröllopsfest!
Varför skulle dom vilja dela sin bröllopsfest med er? SÅ glada tror jag inte dom blir er skull,faktiskt inte! Låt dom ha sin bröllopsdag ifred!
Det spelar ingen roll hur rika eller fattiga brudparet är eller vem som betalat:Ni tar er friheten att åka snålskjuts och TVINGAR andra att betala för "er" fest!
Ja, brudparet vill att gästerna delar DERAS dag, men inte nödvändigtvis att ANDRA också gifter sig samtidigt!
Näe TS, för farao! Ordna ett eget bröllop som ni betalar för! Det ni försöker göra är lika illa som att smita från notan på en restaurang! Ni vill åt alla fördelar (fördelar för ER-nackdelar för andra!) men ni vill inte anstränga er för att få dessa födelar.