Surprisebröllopsbrud!
Om jag vore i TS sits,,, så skulle jag för allt i världen inte vilja missa min egen bröllopsplanering och köpa någon annans koncept rakt av.
Dessutom skulle jag leva mig in oerhört i min systers sits innan jag genomförde nåt liknande. Och då skulle jag komma fram till följande:
- min syster har planerat sitt bröllop som hon och hennes blivande vill ha det. Vad är jag för en syster om jag kullkastar hela hennes planering?
- min syster har säkert förväntningar på att hon och hennes blivande ska få en underbar dag där de båda är huvudpersonerna. Varför skulle hon tycka om att det plötsligt dyker upp två huvudpersoner till?
Dessutom,,, det är ytterst oartigt att ta över någon annans tillställning och utnyttja den i egna syften, så gör man bara inte hur nära man än står varann.
Det är vad jag tycker,,, om detta,,, som nog bara är trolleri, trollera för hela slanten,,, hoppas jag innerligt.
Har själv en mycket nära relation med min syster och den vill jag behålla. Men om hon hade fått för sig nåt sånt här, då hade det varit kört.