Inlägg från: Emblas Mamma |Visa alla inlägg
  • Emblas Mamma

Surprisebröllopsbrud!

NEj NEJ NEJ!

Så kan ni absolut inte göra!
    Herregud, har du någon aning om hur mycket pengar, tid och energi din syster och hennes m2b lagt ner på bröllopet?
    Tänk om allt är förgäves för att ni spoilerar deras dag?
    Vist, det kan mycket väl vara så att vi alla här inne har fel, men chansen är ganska liten!

Det är omänskligt att göra så! Ni kan bara inte göra det.
    Undrar med om inte detta är en trolltråd?

Det är självklart okej och säkert jätteroligt med dubbelbröllop, men då får ni FRÅGA innan! Ganska långt innan tycker jag..

• Emblas Mamma

..... säger även som de andra här, jag hade blivit skitförbannad, ledsen och förstörd.
    Antagligen kastat ut min syrra och hennes man med huvudet före så kunde dom gjort något annat.

Det är VÅR dag. Ingen annans! Sen spelar det inte någon roll hur tighta ni än är!
    Min mamma älskar jag mest av allt i hela världen, inget skulle komma emellan oss, precis som du säger om dig och din syster, men hade ex. hon gjort såhär mot mig så hade hon nog inte varit min mamma längre.

Så tänkt er riktigt noga för!

• Emblas Mamma

Egoister! Förlåt men det kan inte vara så svårt att luska ut på dina meddelande vilka ni är eftersom du skrivit ut platser osv. Har god lust att leta reda på din syster och berätta fö henne! Skärp dig!

• Emblas Mamma

Klart det är en trolltråd,
    men ändå!

Just nu är jag OTROLIGT glad att jag inte har någon syster :D
    Jag gifter min nämligen den 18:e och hade inte alls uppskattat en sådan "överraskning", eller ska man säga "bröllopsförstörare" :)

Svar på tråden Surprisebröllopsbrud!