Inlägg från: bröllop20110702 |Visa alla inlägg
  • bröllop20110702

Skönhetskurer för den stora dagen !!!

Instämmer ovan talare ang tandblekningen! Fruktansvärt bra resultat och billig! Ilar inte heller. Har blekt hos tandläkaren tidigare o det var ett helvete, både under behandlingen (1h) och flera dagar efter. Dessutom fick jag mycket vitare tänder av hemmablekningen! :)

• bröllop20110702

Nu frågade du inte mig men jag svarar ändå:)Jag använde regular.

• bröllop20110702

Skumboll: för mig ilade tandblekningen hos tandläkare fruktansvärt som jag skrev ovan. Hemmablekningen har inte ilat alls. Det beror nog på att den är svagare, det är därför man får bleka några timmar. Men jag måste ändå rekommendera den. Tar längre tid, visst. Men tänderna blev väldigt mycket vitare än hos tandläkaren (brilliant smile) och var till skillnad mot tandläkarens behandling helt smärtfri.

• bröllop20110702

Jag bleker ca 2 timmar åt gången. När jag precis tagit bort skenorna är tänderna "fläckig" detta jämnar ut sig väldigt snabbt. Tar bara några minuter för att få jämnare resultat. Bäst är det någon dag efter då jag har fått ett jämt fantastiskt resultat. Vet inte hur många gånger jag har blekt, halva tuben är kvar men fick superesultat efter några få gånger:)

Svar på tråden Skönhetskurer för den stora dagen !!!