Inlägg från: Skumboll |Visa alla inlägg
  • Skumboll

Skönhetskurer för den stora dagen !!!

impegno di nozze skrev 2011-05-12 11:32:32 följande:
    Jag håller mig till min skönhetssalong när det gäller behandlingar. Men jag kan tipsa om ett billigt sätt att bleka tänderna på. På den här sidan går det att beställa ett "kit" för bara några hundralappar och det fungerar hur bra som helst!!! Tandkräm och hemmakurer kan ta bort ytterst lite av missfärgningarna. Mina tänker blev kritvita efter bara några få behandlingar med den där produkten. Så det var mitt tips!
    Vilken variant har du använt, regular eller instant? 
  • Skumboll
    bröllop20110702 skrev 2011-05-12 15:22:43 följande:
    Nu frågade du inte mig men jag svarar ändå:)Jag använde regular.
    Toppen! Jag är lite rädd för att det ska ila och ha sig, kör nog den för att vara på säkra sidan. 
  • Skumboll
    bröllop20110702 skrev 2011-05-12 15:32:38 följande:
    Skumboll: för mig ilade tandblekningen hos tandläkare fruktansvärt som jag skrev ovan. Hemmablekningen har inte ilat alls. Det beror nog på att den är svagare, det är därför man får bleka några timmar. Men jag måste ändå rekommendera den. Tar längre tid, visst. Men tänderna blev väldigt mycket vitare än hos tandläkaren (brilliant smile) och var till skillnad mot tandläkarens behandling helt smärtfri.
    Väldigt skönt att höra! Ska bli roligt att se om det blir någon skillnad... 
Svar på tråden Skönhetskurer för den stora dagen !!!