Inlägg från: nyckelhål |Visa alla inlägg
  • nyckelhål

Naturdiet- inte gått ner ett enda gram efter 3 dagar, varför?

ja som rubriken säger så har jag kört med naturdiet i tre dagar strikt nu och druckit litervis med vatten varje dag men inte gått ner ett endaste litet gram ännu. Är det någon som har någon aning om vad det kan bero på?

är det vattnet som gör att jag inte går ner, har inte druckit så mycket vatten innan, max 1 liter per dag mot nu då jag dricker 3 liter per dag ungefär. alltså att det lagrar sig i kroppen eller nåt?

funderar på att börja med vanlig kost istället, har ingen lust att dricka dyra shakers om det inte gör någon skillnad nämlinge... men tänkte kasta in en fråga här iaf, här får man alltid så bra hjälp! :)

• Svar på tråden Naturdiet- inte gått ner ett enda gram efter 3 dagar, varför?
  • nyckelhål

Loche: ja men tack för ditt svar, kan kanske vara så då...hmm...

Pinkgrape: Ja det är så jag önskar att det ska vara. Men menar du att du inte gick ner så mkt den första veckan men att det sedan satte igång?

• nyckelhål
    Näckrosbarnet skrev 2011-05-13 11:39:53 följande:
    Jag personligen tror inte på att såna dieter är bra för kroppen. Det bästa sättet att gå ner på är att äta va tredje timme och sen ut och gå 20-60 min om dagen.

Matförslag:

07.00 frukost.
    -en tallrikfil, en smörgås/käckebröd och ett glas juice/kaffe/thé

10.00 En frukt

13.00 lunch/middag

16.00 frukt el. ett varmt mål

19.00 frukt med kvällsmat

Varför man äter så ofta är ju för att kroppen inte ska hinna bli hungrig och så fort kroppen bli hungrig och den inte tro att den ska få mat tro den att man svälter. Och om det ta tid till nästa mål mat man får kan kroppen går upp istället föra att man gå ner.

Alis volat propriis
    Jo jag vet, det är ju absolut det bästa men jag har gått ner 20 kg genom att äta bra och motionera men nu har motivationen trytit och syrran ska gifta sig om en månad så tänkte köra en liten kortare kur med naturdiet 1-2 veckor bara för att få en liten kick att komma igång ordentligt igen!
Svar på tråden Naturdiet- inte gått ner ett enda gram efter 3 dagar, varför?