• Tinzi

Tips på bordsplaceringskarta!

Jag har inte börjat ännu, men jag skall klippa ut en kartongbit, klä den i ett jätte tjock svart papper som jag köpt (det är liksom lite vävigt/trådigt) Man kan även ta ett sammetstyg lr liknande.

Sen skall jag klippa ut bord så som andra gjort här och skriva nam manuellt och ev. rama in.  

• Tinzi
    Gwennie skrev 2011-05-16 20:18:57 följande:
    Vi har själv inte kommit till själva bordsplaceringen än och är inte riktigt säker på hur vi vill göra, men jag har samlat på mig ett par bilder, så här är de!

Är själv väldigt sugen på den här sista med fönstret. Vill gärna göra något annorlunda och det här är ju riktigt snyggt! Lätt att göra dessutom. Bara att ge sig ut på loppisarna!
    Denna var fin, men hur gör man bäst då? gör ett bords nr och placerar ut här och var? TIPS tack :) (vi har ju avlång bord som sitter ihop)
  • Tinzi
    Chicita skrev 2011-06-11 12:51:33 följande:
    Vi hade planerat att skriva ut vår från en annan bröllopssida som jag tycker har ett bättre verktyg för bordsplaceringen än denna sida.
    Enkelt och effektivt. Inte massa pyssel eftersom jag har 2000 andra saker att lägga tiden på *S*

Men så kom TheD med en smart idé och det var att göra namnlappar på samma sätt som vi gjort med bordsplaceringarna (skriva ut på "pergamentaktigt" papper och distressa kanterna) och limma fast på ett stort papper eller liknande.
    Så nu blir det nog så vi kommer att göra Glad

Jag har gjort en tillfällig bordsplaceringstavla där jag fäst lapparna med häftmassa bara eftersom vi saknar svar från en familj + en kusin till sambon och dessutom har en familj på 5 anmält att det kommer 4 därifrån, men inte vilka av dom som kommer Skrikandes
    Smart... när vi till och med har skrivit i inbjudan om bordsplacering så borde man väl förstå att vi kan behöva NAMN på personerna
    får jag fråga vilken den andra sidan var?
Svar på tråden Tips på bordsplaceringskarta!