Anonym (Slutkörd) skrev 2011-05-17 22:52:25 följande:
Vi pratade igenom det i eftermiddags...eller tja, jag bröt ihop och började faktiskt gråta , jag var så slut. Han såg helt chockad ut och poletten verkar ha trillat ner!! Han sa att han skulle ta dottern inatt och frågade vad han skulle ordna inför bröllopet. Det har han visserligen sagt tidigare också, men han verkade lite mer allvarlig med det nu. Han sa själv att jag höll på att "kollapsa". Men sen är det ju det där med att jag ska lita på att han gör grejerna också... Det sa jag till honom. Blev iaf liiite bortskämd ikväll. Slapp mata dottern, laga mat till oss och gå ut med hunden. Kände mig som en diva
Fast det ska jag ju inte göra...så här har ju han haft det ett bra tag nu.
Vi brukar göra så på helgerna att han tar dottern på förmiddagarna så att jag kan försöka sova ut, men det blir ju oftast helt sönderhackad sömn eftersom jag vaknar när dem väsnas i lägenheten (trots att jag har öronproppar). Men nu hoppas jag att han börjar hjälpa till på nätterna istället som han sa att han ska göra!!Tack!! Så väldigt snällt av dig!
maj bruden skrev 2011-05-17 22:01:48 följande:
Var bor du någonstans?
På Gotland!
Jag blir faktiskt arg när jag läser detta. Du SLAPP laga mat, mata barn och gå ut med hunden?????? VAD gör han egentligen!? Jag känner igen mig, bor själv med en extrem latmask och det är lätt att ta allt ansvar, men det sätt han behandlade dig på är inte uppassning, han gör sin DEL -tydligen för en gångs skull.
Du är inte hans husa, glöm inte det. Du och din hälsa är jätteviktigt!!