Hur ska jag orka planera och arrangera bröllopet!? Helt slutkörd!
Anonym skrev 2011-05-17 16:04:12 följande:
Förlåt mig men varför vill du gifta dig med en man som ger dig tomma ord? Han SER och VET att du är slutkörd och har mage att sova vidare när du natt efter natt är sömnlös..... Det där är varken respekt eller kärlek i mina ögon. Han bryr sig inte. Börja ställa krav!! Vill han ens gifta sig? Ni är två om att gifta er... Är så less på alla kvinnor här i BT som skriver att dem är stressade, ledsna, trötta och ensamma om allt som har med bröllopet att göra! Varför ställs det inga krav? Vart är respekten gentemot sin blivande fru från männens sida? Sjukt sorgligt. Borde ju inte vara så inför en sån stor dag. Sätt värde på er!Och har man en bebis så får man faktiskt samsas om att ta den på natten. Visst, han ska till jobb och ska därför inte vara uppe hela natten, men på helgerna kan han ju ta natt och morgon passet så att mammis kan få sova ut!!
Sen tycker jag att det är lite synd att ni ska gifta er om två månader och ni har inte ens bokat lokal. Det är ju prio ett efter kyrkan. Förstår att du är trött, men dessa sakerna borde ju vara fixade för längesedan, ifall det inte var så att ni precis kom på att ni ska gifta er.