• Eileme

Hittat "min" klänning, ganska oklassisk, vad tycker ni??

Vill inte visa klänningen för någon som ska komma på bröllopet så jag frågar er brudar istället!

Vad tycks om den här? Var ärliga!!

• Svar på tråden Hittat "min" klänning, ganska oklassisk, vad tycker ni??
  • Eileme
    forceprincess skrev 2011-05-19 11:37:20 följande:
    Jag tycker den är jättesöt! Enkel fast ändå elegant. Glad
    Åh, perfekt!
    Precis vad jag vill ha
  • Eileme
    Moster Stina skrev 2011-05-19 11:38:16 följande:
    Jag tycker den var jättefin!
    JAG skulle inte passa iden, men gör du det så kommer du såklart se fantastisk ut!

Hoppas att du prövar några liknande denna innan du vågar dig på att beställa!
    Lycka till!
    Ja, har varit inne på att leta upp ngt liknande så att man kan testa...eller att själv sy upp en enkel prototyp!
    Men sen är beställningen ändå en chansning! Skulle det skita sig helt så får jag köpa en annan, det är fördelen med att beställa därifrån, blir inte så dyrt...
    Så i worst case scenario så har jag en post i budgeten för ytterligare en klänning
  • Eileme

Åh så bra...det var alltså inte bara jag som gillade den!

Bara att slänga sig ut i motionsslingan så att man blir av med sina sista graviditetskilon och därmed förhoppningsvis får en lika fin siluett som tjejen på bilden

• Eileme
    Aqwe skrev 2011-05-19 13:07:58 följande:
    Enkel och elegant. Det som avgör är dock kroppen som den ska sitta på. Modellen på bilden är som gjuten till klänningen och jag tror att den kräver sin slankhet och långa längd.
    Ja, speciellt lång är jag inte men det fixar jag men snygga höga skor.
    Slankheten får jag jobba på, men tror att det skulle bli snyggt med en liten höftkurva också så det ska inte vara omöjligt!
  • Eileme
    Blivande fru Swärdh skrev 2011-05-19 13:41:52 följande:
    JÄTTEFIN! Om du har rätt figur för den så köp den, tror inte den passar alla kroppstyper.
    Får nästan lägga upp en bild på min figur också så att ni får tycka till när ni sett "helheten"
  • Eileme
    Aqwe skrev 2011-05-19 14:21:28 följande:
    Det tycker jag.. Det är väldigt enkelt att sitta och kolla på bilder på fina bröllopsklänningar och när den väl sitter på kroppen ser den hemsk ut.
    Absolut, är själv lite orolig för det...

Men ska ta en bild och ladda upp så fort jag kan, återkommer!! :)
  • Eileme

Tack för alla fina kommentarer! Hoppas att alla bröllopsgäster kommer att tycka likadant när jag kommer gåendes uppför gången fram till vigselförättaren

• Eileme
    GeneralElectric skrev 2011-05-19 16:48:33 följande:
    Den ser dock väldigt naken ut för en kyrkvigsel, så är det aktuellt för er kan det nog vara läge för en sjal över axlarna vid altaret.
    Det blir en väldigt privat vigsel i trädgården utanför en herrgård, så det blir inget problem! :)
  • Eileme
    MuBu skrev 2011-05-19 17:02:08 följande:
    En enkel klassisk brudklänning enligt mig. Väldigt fin Glad
    Ja, den kanske är lite klassisk ändå? Men det gör inget
Svar på tråden Hittat "min" klänning, ganska oklassisk, vad tycker ni??