• Eileme

Hittat "min" klänning, ganska oklassisk, vad tycker ni??

Vill inte visa klänningen för någon som ska komma på bröllopet så jag frågar er brudar istället!

Vad tycks om den här? Var ärliga!!

• Svar på tråden Hittat "min" klänning, ganska oklassisk, vad tycker ni??
  • forceprincess

Jag tycker den är jättesöt! Enkel fast ändå elegant. Glad

• Moster Stina

Jag tycker den var jättefin!
    JAG skulle inte passa iden, men gör du det så kommer du såklart se fantastisk ut!

Hoppas att du prövar några liknande denna innan du vågar dig på att beställa!
    Lycka till!

• Eileme
    forceprincess skrev 2011-05-19 11:37:20 följande:
    Jag tycker den är jättesöt! Enkel fast ändå elegant. Glad
    Åh, perfekt!
    Precis vad jag vill ha
  • Tessin

Jag tycker den var fin :) Ser elegant ut

• Eileme
    Moster Stina skrev 2011-05-19 11:38:16 följande:
    Jag tycker den var jättefin!
    JAG skulle inte passa iden, men gör du det så kommer du såklart se fantastisk ut!

Hoppas att du prövar några liknande denna innan du vågar dig på att beställa!
    Lycka till!
    Ja, har varit inne på att leta upp ngt liknande så att man kan testa...eller att själv sy upp en enkel prototyp!
    Men sen är beställningen ändå en chansning! Skulle det skita sig helt så får jag köpa en annan, det är fördelen med att beställa därifrån, blir inte så dyrt...
    Så i worst case scenario så har jag en post i budgeten för ytterligare en klänning
  • Eileme

Åh så bra...det var alltså inte bara jag som gillade den!

Bara att slänga sig ut i motionsslingan så att man blir av med sina sista graviditetskilon och därmed förhoppningsvis får en lika fin siluett som tjejen på bilden

• Pinkgrape
    Eileme skrev 2011-05-19 12:54:28 följande:
    Åh så bra...det var alltså inte bara jag som gillade den!

Bara att slänga sig ut i motionsslingan så att man blir av med sina sista graviditetskilon och därmed förhoppningsvis får en lika fin siluett som tjejen på bilden
    Haha ja, lyckas du med det också så kommer klänningen vara perfekt :D Fast jag tror den där klänningen skulle vara fin med lite mer kurvor också faktiskt :)

Bra val iallafall!
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • In Wonderland

Vilken snygg klänning!

• Aqwe

Enkel och elegant. Det som avgör är dock kroppen som den ska sitta på. Modellen på bilden är som gjuten till klänningen och jag tror att den kräver sin slankhet och långa längd.

Svar på tråden Hittat "min" klänning, ganska oklassisk, vad tycker ni??