• Eileme

Hittat "min" klänning, ganska oklassisk, vad tycker ni??

Vill inte visa klänningen för någon som ska komma på bröllopet så jag frågar er brudar istället!

Vad tycks om den här? Var ärliga!!

• Svar på tråden Hittat "min" klänning, ganska oklassisk, vad tycker ni??
  • Cajsoli

Ja tycker klänningen e super fin!! :) Ja hoppas den sitter fint på dej, å klassisk vet ja då inte, axelbandet e urläckert!

• Eileme
    Cajsoli skrev 2011-05-19 22:27:39 följande:
    Ja tycker klänningen e super fin!! :) Ja hoppas den sitter fint på dej, å klassisk vet ja då inte, axelbandet e urläckert!
    Tack!! Det var mitt enda kriterie när jag letade...att den skulle vara enaxlad. Har alltid vetat att jag velat ha det
  • Blivande fru Swärdh

Den kommer passa dig jättebra! Va kul att du hittat din drömklänning. :)

• popcornlotta

Väldigt vacker klänning! Hade jag haft figuren för en sån klänning hade jag nog haft något liknande.

• FruAugusti

Jag tyckte klänningen var absolut superfin! Inte alls naket enligt mig =) Så den tycker jag absolut du ska köpa =)
    Lycka till!

• Eileme
    FruAugusti skrev 2011-05-20 07:56:57 följande:
    Jag tyckte klänningen var absolut superfin! Inte alls naket enligt mig =) Så den tycker jag absolut du ska köpa =)
    Lycka till!

Tack snälla rara :)

• Eileme

Oj, ni andra två skulle också vara citerade där :)

Tack för all positiv feedback! Ännu ingen som inte gillat den...ingen som vågat skriva det isf iallafall

• ClaraH

Jättefin verkligen! Själv gillar jag inte axelbandslöst, men denna är festlig utan att vara för bar. Fint fall också.

Svar på tråden Hittat "min" klänning, ganska oklassisk, vad tycker ni??