• Eileme

Hittat "min" klänning, ganska oklassisk, vad tycker ni??

Vill inte visa klänningen för någon som ska komma på bröllopet så jag frågar er brudar istället!

Vad tycks om den här? Var ärliga!!

• Svar på tråden Hittat "min" klänning, ganska oklassisk, vad tycker ni??
  • GeneralElectric

Den ser dock väldigt naken ut för en kyrkvigsel, så är det aktuellt för er kan det nog vara läge för en sjal över axlarna vid altaret.

• Eileme
    GeneralElectric skrev 2011-05-19 16:48:33 följande:
    Den ser dock väldigt naken ut för en kyrkvigsel, så är det aktuellt för er kan det nog vara läge för en sjal över axlarna vid altaret.
    Det blir en väldigt privat vigsel i trädgården utanför en herrgård, så det blir inget problem! :)
  • MuBu

En enkel klassisk brudklänning enligt mig. Väldigt fin Glad

• Eileme
    MuBu skrev 2011-05-19 17:02:08 följande:
    En enkel klassisk brudklänning enligt mig. Väldigt fin Glad
    Ja, den kanske är lite klassisk ändå? Men det gör inget
  • moom
    GeneralElectric skrev 2011-05-19 16:48:33 följande:
    Jag gifte mig i med bara axlar och det var ingen som kommenterade det, prästen tyckte att jag var fin!

• Eileme
    moom skrev 2011-05-19 17:12:39 följande:
    Jag gifte mig i med bara axlar och det var ingen som kommenterade det, prästen tyckte att jag var fin!

Ja just det ja, det är ju jättemånga som gifter sig i axelbandslöst, det tänkte jag inte ens på!
    Då kommer jag ju tom att vara mer "klädd" än dem
    Men som sagt, nu spelar det egentligen ingen roll eftersom vi ska gifta oss borgerligt utomhus!
  • Eileme

Jag hittade en bild i datorn som jag tagit när jag i ett helt annat syfte provade en "liknande" klänning. Bilden är dock tagen för ca 2 månader sedan så jag har redan nu fått en mer markerad midja och lite mindre mage framtill. (Kvar efter en graviditet)
    Ska jobba vidare på både midja och mage (och såklart armar & axlar) och sen fuskar jag nog till det sista med hjälp av en formande underklänning.

Vad säger ni, tror ni att det kommer funka då?
  • Millemoj

Kommer att bli jättefint! Superfin och stilren klänning du hittat!

• Eileme
    Millemoj skrev 2011-05-19 20:42:54 följande:
    Kommer att bli jättefint! Superfin och stilren klänning du hittat!
    Yeay, tack!!
Svar på tråden Hittat "min" klänning, ganska oklassisk, vad tycker ni??