• sofi 88

Bra mineral foundation?

Det där med att inte vilja ha puder för att du tappar ut allt är annars enkelt åtgärdat. Id kör jag och det är kanon. Vårdar huden när man använder det. När man öppnar burken så är det en lapp över hålen och tricket är att göra två eller tre hål med nål i lappen istället för att dra bort hela. Då kommer det ut betydligt mindre och är lättare att dosera. Är man ovan vid smink tycker jag puder är enklast eftersom det är väldigt lätt att få jämnt och du väljer själv hur täckande du vill ha den.

• sofi 88
    Sofia786 skrev 2011-05-22 20:25:20 följande:
    Jag använder endast ID Bare Minerals - vet att priserna skiljer ngt otroligt mellan Sverige och tex Storbrittanien där jag bor...många i Sverige verkar tycka ID är dyrt! Här i England är det rätt billigt. Hur som helst det är hur bra som helst, I am never going back!
    Ja, här kostar väl en burk foundation 400 kr eller något i den stilen. Det räknar jag som dyrt... Men det är värt det :)
  • sofi 88
    jkbr skrev 2011-05-22 20:53:45 följande:
    jag köper id från england på ebay för 20 pund med frakt jätte bra!
    Aha! Det får jag se till att göra nästa gång. Brukar passa på när jag har rabatterbjudanden osv men det är ju kanon om man kan få det för 20 pund!
Svar på tråden Bra mineral foundation?