• c4trin

Ska det vara så j*vla svårt???

Har också haft samma problem.. Har fått jaga efter folk (vuxna människor som verkligen BORDE veta bättre)

Har nu (1½ månad efter OSAT) fortfarande inte fått svar av 3 personer.. Nu är det inte ens 2 veckor till bröllopet så deras chans är verkligen över-- Kan ju bara undra hur svårt det kan vara att höra av sig.. Vi skrev t om våra mejladresser så folk kunde bara skicka ett mejl om de ville..

• c4trin

Vi hade en på vårt bröllop som svarade att han kom. Pratade med mannen ca 1 vecka innan om bröllopet t om.. Sen på bröllopsdagen var han inte där! Mannen messade :var e du?

Då svarar han: Hemma, hur så?

Blir så arg på att man kan vara så nonchalant att man pratar om det en vecka innan sen skiter i att komma.. Man kan iaf höra av sig då, inte bara låtsas som ingenting.. Nej han åker långt bort från alla vännerlister nu...

Utöver det hade vi 4 personer som inte svarade alls, trots att vi försökt få kontakt med dem... Bland andra min morfar som så fint bara struntade i att svara på både inbjudan och när man sen försökte höra av mig. INte ens min moster fick svar därifrån...

Mitt tips e iaf: strunta i de som inte svarar och inte kommer och njut av dagen tillsammans med alla som är där istället =)

Men de e surt som bara den när folk inte kan höra av sig ;P

Svar på tråden Ska det vara så j*vla svårt???