• madelajnen

6 augusti 2011

Här är en till som ska gifta sig den 6 augusti.

Det känns att det börjar närma sig nu, var in med bröllopsklänningen till en bekant idag som ska fixa justeringarna åt mig.
    Dessutom har vi valt viner idag också :) 

• madelajnen

Jag blev hippad första helgen i juli, men jag hade räknat ut att det skulle bli den helgen då den var planerad runt en väns graviditet och helgen efter så var vi bortresta :P
    Men jag vart lite övveraskad ändå när det störtar in 4 ninjor på gården ;) 

• madelajnen

Igår satte nervositeten in för mig, oj vad det pirrar i magen. Men samtidigt känner jag att kan det inte bara vara över nu, stressen tar ut sin rätt. Suck!

• madelajnen

Håller som bäst på och bestämmer vilken sång vi ska ha som första dans. Det är svårt.
    Vad ska ni ha? 

• madelajnen

Igår var vi på silverbröllopsfest, och det var himla skönt att kunna få koppla av en kväll. Det behövdes nog.
    Att bara få vara gäst och kolla på allt runt omkring, fick lite idéer på vad man kan ha glömt.
    Så om 25 år är det där vi ;) 

• madelajnen

Håller som bäst på med alla dekorationer, har satt syrran i arbete så att man inte står i panik sen. Skönt med folk som kan hjälpa till.

• madelajnen

Alltså jag håller på att bli galen, har suttit och fixat med festhäftena i flera dagar. Vi får inte ut sidorna i rätt ordning och det gör mig så förbannad. För det är bara en jäkla sida som jävlas.
    Har tagit hjälp av sambon kusin nu så vi får se :P

Har börjat dekorera lokalen lite. Härligt!
    Imorgon blir det jobb till 12 och sedan fixa, fixa, fixa 

Svar på tråden 6 augusti 2011