fru i augusti skrev 2011-07-09 00:00:54 följande:
Hmm, har massor kvar som ska göras och ingen energi direkt. Kvar är typ laga maten och frysa in, sy vimplar, köpa en axelbandslös bh, bestämma hår och make-up, bestämma/boka brudbukett. Men det värsta av allt är att jag inte har en klänning som känns 100%
![Gråter Gråter](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-cry.gif)
Jag har velat ha en enkel, vit, knälång klänning och jag beställde två olika från ett Kina-företag. Samma storlek på båda, den ena passar men ser inte ut riktigt som jag tänkt det, den andra är jättemycket för liten! Får skylla mig själv som köpte utan att man kan prova innan, men gjort är gjort.
Den första klänningen skulle jag kunna ha. Men det är tråkigt att känna så, att jag bara "skulle kunna ha den" och inte att det är klänningen med stort K. Vet inte om jag ska leta vidare, orkar och hinner inte riktigt med det just.
Dessuotm gick luften lite ur mig här i veckan när jag insåg att vi inte verkar få till musiken under vigseln så som vi hade velat. Vi har en jätteduktig sångerska, men inte någon som kan kompa henne. Har nu letat med ljus och lyckta och vi verkar inte kunna få fram någon som kan ställa upp utan att kostnaden för musiken skjuter i höjden. Kanske hon kan sjunga någon låt á capella. Men musiken under vigseln har jag liksom planerat sen långt innan vi bokade kyrkan och nu är sannolikheten väldigt liten att det blir som vi tänkt oss.
Lite för mkt kvar att göra och lite för mycket motgångar senaste tiden alltså.
Men jag hoppas att energin kommer tillbaka med full kraft snart!
För det absolut viktigaste med hela bröllopsdagen är ju faktiskt att jag får gifta mig med min älskling
![Hjärta Hjärta](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
Tråkigt att känna att saker inte riktigt klaffar... Försök se till helheten och hur härligt det kommer att bli i det stora hela - det försöker jag göra när jag börjar reta mig på saker som inte fungerar i vår planering. Klänningen t.ex.: min är väldigt enkel och sitter kanske inte riktigt 100%, vilket har retat mig lite, men samtidigt, när jag tänker på hur allt kommer att se ut tillsammans med smycken, hår och smink, så känns det som att det nog blir rätt bra ändå. Vi har inte heller fått till musiken riktigt exakt som det var tänkt eftersom kyrkan vi gifter oss i är väldigt gammal och det GÅR helt enkelt inte att lösa rent praktiskt, men på den stora dagen så kommer det nog ändå att kännas väldigt stämningsfullt.
Du är nog snart på topp igen! Håll ut, nu är det bara några veckor kvar :D