6 augusti 2011
Hej tjejer!
Vi gifter också den 6:e augusti och ärligt talat jag har varit såååå lugn hela tiden fram tills nu! Nu har jag börjat blivit stressad, herregud snart är det ju dags! Men vad underbart det kommer att bli =D
Hej tjejer!
Vi gifter också den 6:e augusti och ärligt talat jag har varit såååå lugn hela tiden fram tills nu! Nu har jag börjat blivit stressad, herregud snart är det ju dags! Men vad underbart det kommer att bli =D
Hej hej!
Jag är så glad! Jag blev lite stressad över det här med hindersprövning då det har kråglat för vissa så jag ringde och kollade hur det gick med vårat och hon sa: Det blev klart idag och det gick igenom så ni har nog det i brevlådan antingen imorgon eller på fredag! Underbart!
Till något annat så såg jag att ni diskuterade färgtema och vårt är ivory och lila.
Vi alla har ju samma datum :)
Jag tänkte berätta om något hemskt som hände i helgen. Vi blev utan lokal! Vi blev några fler, fortfarande så att vi skulle få plats men då tyckte inte stället att det skulle vara ok. Så tjejer jag har jagat som en hund efter lokal och nu tror jag att det har ordnat sig. Vi har preliminärt bokat ett ställe men det blir såååååå mycket dyrare än ställe nr1.
Snacka om drama!
Vi vet inte vad vi ska ha för psalmer men solosångerna blir:
Jag ger dig min morgon
och
Ännu doftar kärlek
Vad ska ni andra ha för solosånger?
Vad roligt det lät med klänningsprovande och pyssel!
Ja du hur går det för oss? Jag börjar känna mig stressad nu! Känns som att vi inte riktigt har koll på allt än. Vi ska träffa toastmaster och toastmadame för att lugna nerverna lite =)
Vi vigs kl 14