• wildahallon

6 augusti 2011

Hallå tjejer! Såg denna tråd & vart tvungen att bli medlem! :D Jag & min karl gifter oss också 6 augusti! =D

Vi har ingen budget alls, haha! Nej men för oss är det viktigast med att "bli gifta". Vi kommer köra kyrka, jag ska ha en vit klänning, men ingen brudklänning.. Det är inget för mig, tycker det är jättevackert men det är inte jag, liksom! :) Festen ska vi ha på en dansbana vid dalälven, bara några km från kyrkan! Där blir det förrätt, varmrätt & tårta! Blir även liveband som spelar rock&roll..

Har lite svårt med hur jag ska göra med dekorationer.. Vill ju ha det enkelt.. Kanske köpa fina ljuslyktor på ikea och sen strö ut lite rosenblad (fake offcourse).. Hur låter det? Vill inte lägga ut en förmögenhet..

• wildahallon

Vilken tid har ni er vigsel?

• wildahallon

Usch vad jobbigt med gnäll..

Vi har båda barnfri vigsel & middag/fest! Har inte hört ett enda ljud, alla säger typ; "men gud vad skönt att lämna dom hemma och bara vara vuxna"
    Jag tror alla föräldrar innerst inne vet att deras barn inte kan sitta still & vara tyst. Och inte så kul för föräldern att hela vigseln sitta och "hyscha" barnen, utan att dom kan koncentrera sig på vigseln! :)

• wildahallon

1 Månad nu tjejer... Ni lovar väl att lägga upp bilder från vigseln/festen sen?! :D

• wildahallon

Jag har rätt mycket kvar, tänker "jag hinner"... ;)

beställa tårta, göra bordsplaceringar, boka bukett, köpa kläder till mannen..

OCH prästen har inte ringt... skulle va kul att ha ett samtal.

jaja, det mesta tar ju 5 min att göra, kanske därför jag skjuter upp det :D

• wildahallon

Har beställt&fått hem små påsar, ni vet? haha..
    vad ska jag fylla dem med? såg på fyra bröllop att en hade ahlgrens bilar..
    skulle va kul & hitta på nå klyftigt ;)

• wildahallon

Lycka till imorgon allihopa! :D börjar bli nervös.. hoppas vi alla slipper regnet.. ser mörkt ut.. :(

Svar på tråden 6 augusti 2011